ראשי > הודעות > מתחילים…

מתחילים…

בשם אללה הרחמן והרחום.

א-סאלאמו עליכום,

היום אני מתחיל בבלוג החדש שלי בעברית. אני מקווה שבעזרת אללה, כולנו נוסיף לידע שלנו ונקבל תועלת ממנו. למידע נוסף לחצו על על הקישור "על הבלוג" שמופיע למעלה.

כאשר אבו-בכר א-סידיק' נבחר להיות הח'ליף הראשון הוא אמר- "תמכו בי, אם אני צודק. ותקנו אותי אם אני טועה". לכן, אם תמצאו תועלת מהפוסטים השבח כולו לאללה ואני אשמח אם תשתפו את חבריכם בהם. ואם אתם מוצאים משהו שהוא איננו נכון, ידעו אותי ואינשאללה אני אתקן זאת. רק זכרו, הביקורת המועילה ביותר היא הביקורת אשר נעשית באופן פרטי.

בהצלחה לכולנו.

:קטגוריותהודעות תגיות: ,
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

