ראשי > הודעות > בעיות בעדכונים- עידכון.

בעיות בעדכונים- עידכון.

ערב טוב לכולם,

ניסיתי לסדר עד כמה שאני יכול את הבעיות הטכניות ואני מקווה שזה בסדר עכשיו.

הבעיה היא שוורדפרס לא כל כך אוהב תווים שהוא לא מכיר והשימוש בערבית ובעברית יצר לו כמה תווים כאלה. מצד שני, גם הידע הטכני שלי וגם הגישה לכל האפשרויות בממשק כאן מוגבלים אז אני מקווה שזה לא יפגע בחווית הגלישה שלכם באתר.

כל מי שהיה מנוי על העדכונים, צריך להירשם שוב כדי לקבל עדכונים למייל או לקורא ה-RSS. אני אשמח אם תיצרו איתי קשר אחרי ההרשמה ותגידו לי איך הדברים מופיעים אצלכם.

אינשאללה אני אמשיך להעלות פוסטים חדשים בקרוב.
המשך גלישה נעימה,
nuh.

:קטגוריותהודעות תגיות:
  1. עדיין אין תגובות.
  1. No trackbacks yet.

כתיבת תגובה

