ראשי > כללי > אלוהים היקר…

אלוהים היקר…

 

כתיבת מכתבים לאלוהים היא כמובן לא משהו חדש, היהדות אפילו שידרגה את זה עם SMS לכותל. אבל תמיד היה משהו שסקרן אותי במכתבים של ילדים.

הנה כמה שאהבתי. אני מקווה שזה יגרום לכם לחיוך כמוני:

image001l 

"אלוהים היקר, הלכתי לחתונה הזאת והם התנשקו ממש בכנסייה. האם זה בסדר?" ניל.

 

 

 

 

 

image002i 

"אלוהים היקר, במקום לתת לאנשים למות ולעשות כל פעם חדשים, למה לא להשאיר את אלו שכבר קיימים?" ג'יין.

 

 

 

 

 

image003d

 

"אלוהים היקר, בתקופה הקדומה האם הם באמת דיברו בצורה כל כך מיוחדת?" ג'ניפר.

 

 

 

 

 

 

 

 

image004zvi

"אלוהים היקר, אני חושב עליך לפעמים גם כשאני לא מתפלל" אליוט. 

 

 

 

 

 

 

 image005ggj

 

"אלוהים היקר, אני אמריקאי, מה אתה?" רוברט.

 

 

 

 

 

image006r 

"אלוהים היקר, אני בטוח שזה מאוד קשה בשבילך לאהוב את כולם בעולם. יש רק 4 אנשים במשפחה שלנו ואני לעולם לא אצליח לעשות את זה". נאן.

 

 

 

 

 

 

image007i 

 

"אלוהים היקר, בבקשה תשים עוד חג בין חג המולד לבין פסחא.  אין שום דבר טוב ביניהם עכשיו". ג'יני.

 

 

 

 

 

 

 

image010p

 

 

"אלוהים היקר, אולי קיין והבל לא היו הורגים אחד את השני אם היה לכל אחד מהם חדר משלו. זה עבד עם אח שלי". לארי.

 

 

 

 

 

 

image011dyg

 

 

"אלוהים היקר, אם תיתן לי מנורת ג'יני כמו אלאדין אני אתן לך כל מה שאתה רוצה. חוץ מהכסף שלי או ערכת השחמט שלי". רפאל.

 

 

 

 

 

 

 

 

image012g

 

 

 "אלוהים היקר, אם לא היית נותן לדינוזאורים להיכחד, הארץ שלנו לא הייתה קיימת. עשית את הדבר הנכון". ג'ונת'אן.

 

 

 

 

 

 

image013d

 

 

"אלוהים היקר, תודה לך על האח הקטן אבל מה שהתפללתי בעבורו היה כלבלב". ג'ויסי.

:קטגוריותכללי תגיות: ,
  1. אחמד
    12/02/2010 ב- 15:28

    מאשאללה 🙂

  1. No trackbacks yet.

להשאיר תגובה

